Friday 31 August 2012

OPI & Essie - Part 1





Hi everyone!

I will start today's blog by apologising for not writing when I promised. There were so many things happening in the meantime. As the due date is getting closer, things you need to do just pile up. :/ :) So, we were shopping, re-decorating and organising everything so the room and the apartment is ready for its newest tenant. :)

But anyway, let's start with the review.
As I mentioned before, I have ordered some nail polishes and other thingies from the internet.
This post will be about the nail polishes which I finally received as the last of all packages.

I found a website (USA) which delivers worldwide (and let me tell you - that's a rarity!) which is a discount nail polish store. They have a wide range of nail polish brands, such as: OPI, Essie, China Glaze, Zoya Polish, Orly... So, pretty much everything for nails any girl can wish for. :)
The prices are so much lower than in the stores which are available to us.
Well, enough said... check out the photos and prices and see for yourself.
I will write a small customer review of the website and the services below the pictures.

***Note: Most of the photos are taken from Google since the ones I took don't show the color as these do. I tried to find pics which are true to colour as it was on my nails when I used it.***

Cao svima!

Danasnji blog cu poceti sa izvinjenjem jer nisam pisala onda kada sam obecala. :/ Toliko toga se desava u poslednje vreme, jer kako se priblizava D-day, mnogo je stvari koje trebaju da se obave. Tako da je u toku shopping, re-dekorisanje i organizacija svega ne bi li decija soba i stan bili spremni za najnovijeg stanara. :)

U svakom slucaju, hajde da pocnemo sa onim sta je svrha bloga. :)
Kao sto sam spomenula ranije, u prethodnih recimo 2 meseca sam narucivala lakove za nokte i ostale sitnice sa raznih sajtova.
Ovaj post konkretno ce biti posvecen lakovima za nokte koje sam primila kao poslednji (dugo iscekivani) paket.

Elem, u potrazi za jeftinijim OPI i Essie lakovima, pocela sam da istrazujem po netu i naletela na jedan americki webiste koji isporucuje sirom sveta (a verujte mi, to je raritet!). Rec je o "radnji" koja uglavnom prodaje lakove za nokte, mada imaju jos neke stvarcice, a koje su prilicno snizene u odnosu na ostale sajtove (da ne spominjem nase radnje). Kod njih mozete naci sledece brendove: OPI, Essie, China Glaze, Zoya Polish, Orly... Neki su manje, neki vise poznati kod nas. Koliko sam ja upucena svi ovi brendovi su prilicno dobri, jedino za Orly nisam sigurna, ali mozete potraziti neki review na internetu ako vas interesuje ovaj brend.

Pogledajte slike i cene i uporedite ih sa onim kod nas.
Ispod slika cu napisati moje misljenje o sajtu i samoj usluzi.

***Paznja: Vecina slika su preuzete sa Google-a jer one koje sam ja napravila nisu bas pokazivale boje najbolje. Trudila sam se da nadjem slike koje izgledaju upravo onako kako ovi lakovi izgledaju na mojim noktima, tako da mozete da vidite sto originalniju boju.***

So, the first one is OPI - "I eat mainly lobster" which is from the "Touring America Collection, Fall 2011".
Very nice pinkish color which really reminded me of a lobster color and that's the best way to desribe it.
It is very pigmented, it's not streaky and it has very subtle gold and pink shimmer in it.

Dakle, prvi je OPI - I eat mainly lobster koji je iz Touring America Kolekcije, Jesen 2011.
Veoma lepa pink nijansa koja zaista podseca na boju jastoga i iskreno to je najbolji opis ove boje.
U sebi ima zlatne i pink cestice ali su vrlo suptilne tako da i oni koji ne vole ovakav tip lakova, mogu bez problema da je koriste jer se sitne sljokice vide samo na suncu. Boja je prilicno pigmentisana, tako da nema potrebe za mazanjem 3 ili 4 slojeva. Jedan ili dva ce apsolutno uciniti svoje.

Price/Cena: $6.25





Next one is OPI Classic Collection - "Hopelessly in Love" which is a pretty pink nude. It is mat color, very light and you will need more coats to get total coverage. But a very nice shade which would be perfect for weddings or just an everyday color when you want  your nails to look neat with almost no effort. :) 

Sledeci je iz OPI Klasik Kolekcije - Hopelessly in Love - prilicno nezna roze/boja koze nijansa. Ovo je mat boja, veoma svetla i trebace vam sigurno vise slojeva da bi dobili neku jacu boju. Sve u zavisnosti sta volite i sta zelite da postignete. Ovo je divna nijansa za recimo vencanja ili jednostavno za one dane kada zelite da vam nokti izlgedaju uredno bez mnogo napora 

Price/Cena: $6.25


No comments:

Post a Comment