Monday 7 January 2013

Maybelline Affinitone Concealer & L'oreal Lumi Magique Highligher review


Hello All! :)

I was in the drugstore yesterday, checking out the Maybelline Color Tattoos (which I didn't buy :)) and I bumped into these two products.
I already saw some youtubers using the Maybelline Concealer so I decided to buy it.
The L'oreal Highlighter I saw for the first time and grabbed it as well... I'm kinda obsessed with highlighters lately. I guess it's because during winter, make-up can look rather dull, so highlighters are a great way to make it dewy and healthy looking.
 


So, to start with the Maybelline concealer.
The formulation is somewhere in between a cream and liquid. For my taste more on the liquidy side but definitely not runny. Maybe better to say that it is moisturising. The coverage is ok for anyone who hasn't much problems in under eye area. So, if you don't have too much to conceal, this will be perfect for you, especially considering the price.
But if you are like me, with really dark circles around your eyes, this won't help that much. I prefer concealers with medium to full coverage, like MAC Prolong wear or Bobby Brown correctors.
It comes with a doe foot applicator as you can see on the pictures.



Coverage: Light to Medium
Price: Low - 1700 ft / 6 Euros / 600 din
Overall impression: 5/10



As for L'oreal Highlighter, I used it today for the first time and to be honest I am surprised in a good way. It is a bit sheer but it does highlights the face. I have to point out that this is NOT a concealer, so if you are expecting it to have some coverage power, it doesn't. It gives a nice, sheer glow so it's best to use it in that triangle underneath your eyes, on the sides of the nose and top of your cheeks, forehead, down the bridge of your nose, chin and on your Cupid's bow which makes your lips looking fuller. Highlighter can be used on any part of your face which you want to accentuate and contour/darker colors are used for hiding flaws or re-shaping your face.
It's a pen-like packaging with the brush applicator. You need to twist the bottom for the product to come out. When you first open it, it does need around 20 clicks before you see the product appearing.
The cons are that it is not really cheap product. The amount of product you get is fairly low.




**And remember, even when you don't feel like wearing tons of make-up, just even out your skin tone and apply some highlighter along with your favorite blush, throw some mascara on and a bit of lipgloss and you are ready to go. Your skin will look radiant. :)

Coverage: None to Light
Price: Hi - 3200 ft / 12 Euros / 1200 din
Overall impression: 7.5/10



 
Please let me know if you have tried these products and what are your impressions. :)

Until next time, Merry Xmas to all my Orthodox friends! :)



Cao svima! :)

Juce sam bila u DM-u da pogledam kremaste senke Maybelline Color Tattoo (koje nisam kupila :)) i slucajno sam naletela na ove dve stvarcice.
U poslednjih par nedelja sam videla da neki vlogeri na You Tube-u koriste Maybelline korektor pa sam odlucila da sama vidim koliko su zaista dobri.
L'orealov highlighter sam iskreno videla prvi put ali me je zainteresovao tako da sam uzela i njega... U poslednje vreme sam prilicno opsednuta highlighterima. Mozda zato jer je zima i sminka cesto izgleda prilicno mat, dosadno i bezivotno, a highlighteri su sjajan nacin da se kozi vrati sjaj i svezina. Bar naizgled. ;)


Dakle, da pocnemo sa Maybelline korektorom.
Sama formulacija/tekstura je negde izmedju kremaste i tecne. Za moj ukus, mozda malo vise na tecnoj strani ali nikako se ne razliva kada se nanase na lice. Mozda je bolje reci da je hidrirajuci nego da je tecan. Moc pokrivanja je ok za nekog ko nema bas nekih problema ispod ociju. Znaci, ako nemate mnogo toga da sakrijete, ovaj korektor ce biti savrsen za vas, posebno jer spada u red jeftinijih korektora.
Ima cvrst, sundjerasti aplikator kao sto mozete da vidite na slikama.


Sto se Lorealovog highlightera tice, danas sam ga koristila prvi put i iskrena da budem, bas sam prijatno iznenadjena. Jeste malo prozirniji, ali daje suptilniji sjaj licu. Moram da naglasim da ovo nije korektor, tako da ako ocekujete da ce pokriti problematicne delove na licu, nemojte bacati pare na ovaj proizvod jer definitivno nije namenjen za to.
Posto daje taj divan, prozracan sjaj licu, najbolje ga je koristiti u trouglu izmedju strane nosa, vrha obraza na jagodicnoj kosti i ispod ociju, zatim na sredini cela, duz nosa, na vrhu brade i na vrhu usana, na tzv. Kupidonovom luku (to cini usne punijim). Dakle, koristi se na svima delovima lica koje zelite da naglasite, dok se tamne nijanse koriste za sakrivanje ili preoblikovanje lica.
Pakovanje je u obliku olovke sa cetkica-aplikatorom. Da bi proizvod izasao na povrsinu cetkice trebate da okrecete dno, ali mislim da svi znate o cemu pricam. ;) Pri prvoj upotrebi, trebate da kliknete sigurnih 20ak puta da bi proizvod izasao.
Ono sto je minus ovom proizvodu je cena, koja je prilicno visoka posebno s obzirom na to da dobijate prilicno malu kolicinu proizvoda.


**Mali savet: Ukoliko ste nekad vise raspolozene za manje sminke ili jednostavno nemate vremena za sve korake koje inace radite, najbitnije je da izjednacite ten. Zatim nanesete malo highlightera i omiljenog rumenila na obraze, maskaru i sjaj za usne i spremne ste za polazak. Highlighter ce pomoci da vam koza izgleda sveze i sjajno! :)

Da li je neko od vas probao ove proizvode? Javite utiske! :)

Do sledeceg posta, svim mojim dragim prijateljima i citaocima koji slave, zelim Srecan Bozic! :)


6 comments:

  1. obozavam ovaj affinitone korektor samo sto mi je nijansa trenutno previse tamna pa ce sacekati leto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga opet danas probala i svidja mi se. :) Ne pomaze mi mnogo ispod ociju, ali za ostatak lica je super. :)

      Delete
  2. I ja obozavam (tj obozavala sam vise ne mogu da koristim tecne pudere, korektore) i odlican mi je bio za prekrivanje flekica, bubuljica i podocnjaka :)

    P.S. Videla sam da si pominjala na fb-u prestajanje sa pisanjem, nemoj :D ima nas koji te citaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ma kakvi. :) Bilo je samo pitanje da li da nastavim da pisem i na srpskom i na engleskom, jer mi oduzima dosta vremena, a 99% ljudi razume i prica engleski pa sam mislila da izbacim srpski... Ali, par ljudi su izjavili svoje zelje tako da nastavljam i na srpskom. :D

      Delete
  3. Thanks so much I stay in Hungary and find these very useful

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't know why but I see this post just now... :/
      I am so sorry... :( Anyway, I am very happy if you like it and find it useful.

      I don't know how long you are staying in Hungary but hopefully, I will manage to write much more in the near future. :)

      Stay well! :)
      M.

      Delete