Sunday 24 August 2014

Maybelline color whispers

Today's menu, dolls - Maybelline Color Whispers - 5 gorgeous shades! :)


Hello again!

This post has been waiting for a while now to be published but I think it's time for it to shine. :) It's all about the lips today ladies, so if you're not into it I suggest you skip it. 




Sometime last summer I bumped into these beauties in a local beauty store. The packaging is the first thing you notice about them. Colourful, shiny plastic container will definitely catch your eye.
The product itself comes in those high metal tubes which always reminds me of high-end brands even though these ones are quite affordable. But I will say more about quality/price ratio a bit later.






First of all, lets see what the manufacturer says about these lipies:


I can pretty much confirm everything above stated... Consistency is like a lip balm, they glide over the lips and give subtle hint of color. With bolder colors you will get a stronger application and it will stain your lips.
As I mentioned, they do have a lip balm feel to it but don't be fooled - these are NOT lip balms and they won't help your chapped lips... It will enhance any dry patches you might have so have that in mind and prepare your lips before using any of these colors.
As for longevity, since they are so soft and creamy (or should I say "jelly" like), they will last only until you eat or drink something or even less if you are a bit of a talker. :D

They come in 20 shades but if I'm not sure if they are all available in our drugstores.


Bare to be Bold - This one is too light for my skin tone but it can be used for toning down some bolder colors. // Ova nijansa je previse svetla za moju boju tena, ali moze se koristiti preko nekih jacih boja, ukoliko zelite "mirniju" verziju istih.


Mocha Muse - I use this one the most of all 5. It looks natural on the lips and it is a perfect nude for everyday use. // Ovo je moja najvise koriscena nijansa od svih 5, jer izgleda stvarno prirodno na usnama i idealna je nude nijansa za svaki dan.


Petal Rebel  gave me such a headache while I was trying to capture it's color. I still love it, though. :) I would describe it as a bubblegum pink even though it is hard to see it in the picture. // Ova boja mi je zadala prilicne glavobolje dok sam pokusala da je slikam i verno je prikazem. Mada je i dalje volim, uprkos tome. :) Opisala bih je kao zvaka-roze boju, iako je tesko zakljuciti na osnovu slike. :)


Oh la lilac is one of my 2 favorites. It is a true lilac color, as the name suggests, with cool, blue undertones. // Ovo je jedan od moja dva favorita. Kao sto i ime kaze, to je prava lila boja, sa hladnim, plavim podtonovima.


Who wore it Red-er is my favorite shade. Not only because it is the boldest one of all, most pigmented but it is truly beautiful. Because of the name and the way it looks in the packaging, you might think it's red but it is not. It's a deep pink, fuchsia color and it is gorgeous! // Ovo je moj apsolutni favorit! Ne samo da je najvise pigmentovana, najtamnija boja od ovih 5 vec je i zaista predivna uzivo. Kada vidite ime i kako izlgeda u pakovanju, mogli bi ste zakljuciti da je pravi crveni ruz, ali kao sto vidite, ovo je divna tamno roze, boja fuksije (ako se tako kaze na srpskom :)). Jednom recju, predivan je.

L to R: Petal Rebel, Oh la lilac, Who wore it Red-er, Bare to be bold, Mocha Muse


One negative thing that caught my attention is that these lipsticks will dry your lips after few hours of wearing it despite the fact that they feel extremely soft once you apply it for the first time.


I must say that, unfortunately, weather wasn't my ally today, as well as the last time when I took some pics and tried to swatch these lipsticks on my lips. So, I am sorry about that. Have in mind that all the colors look a bit more vibrant in the daylight and seen in person.

Pros:
- Adorable packaging
- Nice range of colors
- Creamy texture
- They give beautiful hint of color on the lips

Cons:
- Even tho they are not expensive I would say the price is a bit higher than it should be for this type of product
- Tend to dry the lips after few hours

So, with all that said, I must add that I would re-purchase these babies any time, I love them that much. :) Maybe not all of them but some shades for sure!

Do you own any of these shades and if yes, which ones? Do you like them or you wouldn't re-purchase them ever again? :)

Until next time, XO!
M.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pozdrav svima!

Ovaj post je cekao prilicno dugo vremena da ugleda svetlost dana, ali evo konacno je stigao na red. :) Danas je dan ruzeva, moje dame, tako da ako ih ne volite ili prosto ne volite da citate o istim, predlazem da preskocite sledeci tekst. :)

Negde proslog leta sam ugledala ove lepotane u DM drogeriji. Prvo sto mi je privuklo paznju je pakovanje - sjajna, sarenolika plasticna kutijica je ono sto krasi ove ruzeve i sigurno vam je vec zapala za oko kao i meni.
Sam proizvod se nalazi u onim visokim, metalnim tubama koje mene neodoljivo podsecaju na skupocene ruzeve, iako su prilicno pristupacni. Ali o odnosu cena/kvalitet cemo malo kasnije.


Prvo, da vidimo sta proizvodjac kaze o ovim mazalicama (originalan tekst, skinut sa Maybelline sajta, mozete videti u engleskom delu teksta, ovo je samo moj slobodni prevod istog):


"- Pigmenti u boji utopljeni i ublazeni u laganoj gel formulaciji
- Bez teskih voskova i ulja
- Sexy, nezna, prozirna boja
- Prelep blagi sjaj na usnama bez teskih sastojaka"
Iz mog iskustva sa njima, mogu samo da potvrdim skoro sve sto proizvodjac kaze o njima... Konzistencija je kao i kod balzama za usne, prosto klize dok se nanose i ostavljaju blagi nagovestaj boje. Sto je boja jaca/tamnija, to je i vidljivija na usnama i vise ce ih obojiti, tako da i kad se onaj prvi sloj skine, usne ostaju obojene samo bez pocetnog sjaja i naravno gubi se intenzitet pocetne boje.
Kao sto sam vec spomenula, kada ih nanosite, zaista imate osecaj nanosenja balzama za usne, ali nemojte da vas ovo prevari jer oni NISU namenjeni nezi usana, cak sta vise, ukoliko imate suve i ispucale usne, ovi ruzevi ce to samo naglasiti i postace jos vidljivije. Tako da imajte na umu da uvek morate lepo pripremiti usne pre upotrebe bilo kog tipa ruza.
Sto se dugotrajnosti tice, s obzirom da su tako kremasti, cak "zelatinasti", trajace na usnama samo dok ne pojedete ili popijete nesto, ili cak i krace ukoliko ste "pricalica". :)


Postoje u 20 razlicitih nijansi, ali nisam sigurna da se kod nas mogu naci svi. Ukoliko znate koliko ih ima u ponudi u DM-u ili Lilly-ju, slobodno ostavite komentar jer ja trenutno ne mogu da proverim.


Jedna negativna stvar koja mi je neizbezno privukla paznju jeste da ce vam ovi ruzevi isusiti usne posle par sati nosenja, iako su jako prijatni i mekani kada ih prvo nanesete.

Ono sto moram da naglasim je da, nazalost, vreme nije bilo moj saveznik ni danas ni prosli put kada sam pokusala da napravim swatch-eve ovih ruzeva na usnama. Tako da se izvinjavam. Imajte na umu da su sve boje malo intenzivnije uzivo i kada je lep, suncan dan (sto danas i nije bas slucaj u Budimpesti :/ ).

Za:
- Preslatko pakovanje
- Prilicno dobra paleta boja
- Kremasta tekstura
- Daju lep nagovestaj boje

Protiv:
- Iako nisu skupi (cini mi se da su bili nesto oko 700 din - ispravite me ako gresim), rekla bih da je cena ipak malo visa nego sto bi trebala da bude za ovakav tip proizvoda
- Isusuju usne posle par satiDakle, posle svega gore navedenog, moram da kazem da bih ih ja svakako ponovo kupila, jer ih zaista volim. Mozda ne sve boje, ali neke definitivno da. :)

Da li vi imate i koje nijanse ovih ruzeva? Da li ste zadovoljne ili ih nikad vise ne bi ste kupile? :)

Do sledeceg kuckanja, saljem vam veliki kiss! :*
M.

17 comments:

  1. Imam Who wore it red-er :) i obozavam ga kao i ti! Odlicna nijansa za svaki dan, kao prigusena crvena. Od ostalih mi se svidja Mocha Muse i mislim da cu je nabaviti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, predivan je! :) A Mocha muse je najzahvalnija nijansa! Ako imas priliku, obavezno ga zgrabi, stvarno je super. :)

      Delete
  2. Meni ovaj 120 uopste ne ostavlja takvu boju :(
    Tebi sve fenomenalno stoje :)

    ReplyDelete
  3. Da, izgleda da je najcudnija nijansa :) ... cak ni na mojim slikama ne izgleda kao u prirodi.
    Hvala puno! :) Pozdrav

    ReplyDelete
  4. Jesi probala mozda da ga koristis preko nekog nude mat ruza? Ja cesto to radim jer onda odredjeni karmini tek daju onu pravu nijansu koja je u pakovanju. Posto su nam usne crvenih tonova, jednostavno je neophodno da ih prvo neutralisemo da bi dobili dobar "color payoff" karmina. Mozda pomogne sa ovom nijansom, steta da ga ne koristis kad ga vec imas. :)

    ReplyDelete
  5. Imam ovaj Petal Rebel i zaljubljena sam u njega , mnogo je lep , a sd si mi skrenula paznju i na Oh La Lilac , i ja ih tretiram kao labelo , nije mi do sad pravio problema , tj da mi je isusio usne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto koliko je sve individualno... :) Bas mi je drago da si to spomenula, jer ocigledno ne reagujemo svi isto na iste proizvode. :)
      A obavezno nabavi Oh la lilac, ubedjena sam da ces ga vise voleti nego Petal Rebel. :)

      Delete
  6. Imam Who wore it Red-er i Oh la lilac,i prezadovoljna sam.Posto su mi se super pokazali,zahvaljujuci tvojoj pomoci nabavicu jos neki..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, divni su! Super si izbor napravila sto se nijansi tice. ;) Definitivno nabavi jos neki, i ja cu sigurno. :)

      Delete
  7. Mocha muse i Who wore it red-er su mi predivne! Trebi mnogo lepo stoje ove jače nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu bas! :) Hvala ti koleginice! :) Mocha muse mi je divan za svaki dan. A verujes da tek kad vidim na slikama kako mi stoje ove jake nijanse ustvari ukapiram kako drugima delujem... Uvek se nesto okrecem nude nijansama, a i ove tamne mogu da se nose svakodnevno bez problema. Videces neke Aurine koje imam, spremam taj post, ali je toliko lose vreme bilo ovde da nisam mogla da slikam ili kad je lepo vreme, ne stignem. Poludecu. A ima predivnih tamnijih nijansi sad za jesen... svidece ti se sigurno. :*

      Delete
  8. imam mocha muse i coral ambition i fine su mi bojice. Ipak, najviše od ovih balzamastih ruževa volim Flormar Stylo Gloss, najhidratantniji su mi i najugodniji na usnama, a zamaskiraju suhoću, dok mi npr. Maybelline Coral Ambition istakne baš svaku ljuskicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci, onda cu morati da probam Flormar! :) Jer ovi i meni istaknu bas svaku suvu tackicu na usnama. :/ Ali i dalje su mi dragi... :)

      Delete
  9. Ja imam dvije nijanse i baš ih isto volim :) I jako ih često nosim pogotovo u danima kada ne želim ništa napadno. Tebi sve nijanse stoje odlično :) Opet se slažemo :) Chickfreak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti najlepse! :) A slicni se prepoznaju uvek. ;)
      Koje dve nijanse ti imas? Imas ih negde na blogu?

      Delete
  10. imam jedan njihov ruz ali ne iz ove linije

    ReplyDelete
  11. I have read your article, it is very informative and helpful for me.I admire the valuable information you offer in your articles. Thanks for posting it.. Perguruan Tinggi Kristen di Tangerang

    ReplyDelete