Thursday 16 October 2014

Aura Cover me tecni puder (mini vs. Mac Pro Longwear)


Počeću ovaj post malo drugacije - sa jednim negativnim komentarom/pricom.
Savetujem da napravite sebi kafu ili caj pre citanja, jer ce mozda biti malo duzi post nego inace, tako da vam se zahvaljujem na strpljenju. :) Ko zeli da preskoci uvod i predje na utiske o samom proizvodu, samo se spustite do prvih slika i tu ste. :)
   
Dakle, kao sto neki od vas znaju, ja ne zivim u nasem lepom glavnom gradu vec nekoliko godina i nazalost, moje posete Beogradu su bile jako kratke i jako retke, jednom u 2, 3 meseca na par dana.
Pre izvesnog vremena, prilikom jedne od poseta, naletela sam na Aurin stand u jednoj od lokalnih drogerija kada je Aura tek pocela da izbacuje nove linije svojih proizvoda.
Tada sam u svom neseseru imala samo jedan stari Aurin krejon za oci, u crnoj boji, koji je koštao koliko i dva pakovanja zvaka :) a koji sam obožavala jer je bio bolji od svih koje sam do tad koristila. Cak i od onih dosta skupljih. I naravno ne smem da zaboravim njihove sjajne lakove za nokte, koji su oduvek bili super kvalitetni.
Vodjena time, kada sam ugledala nove tecne pudere, highlighter-e i sve ostalo, morala sam da im dam sansu. :) 
Na moju veliku zalost, tecni puder, u koji sam polagala sve nade, je bio propast. Neravnomerno se nanosio, lice je izgledalo grozno, kao u flekama, zaista jedan jako los proizvod. I koliko god ja pokušavala da mu dam sansu i trudila se da mu nadjem namenu, jednostavno nisam uspela i zavrsio je na polici u kupatilu gde je skupljao prašinu dok ga nisam bacila.

Kada sam nedavno saznala da je Aura izbacila nove serije tecnih pudera Cover me i Refresh me, malo je reci da sam bila skepticna prema njima.
Posle citanja jedne od prvih recenzija o Cover me puderu (izvinite, ne mogu da se setim ko je pisao o tome... :/ ), odlucila sam da cu ih probati prvom prilikom kad budem u Beogradu, iako se ne uzdam mnogo u recenzije tecnih pudera. 
Zasto? Odmah cu vam objasniti.
Otkako sam se preselila u Budimpeštu, koristim iskljucivo Mac i ponekad Chanel pudere. Ne zato jer to eto lepo zvuci i jer zelim da potenciram bilo sta, vec jer su se tokom godina pokazali kao najbolji i najpostojaniji, toliko da im drugi nisu ni blizu po kvalitetu. Naravno, sve to vreme sam isprobavala razne druge pudere, u nadi da cu naci neku adekvatnu (čitajte: jeftiniju! :)) zamenu za gore pomenute. Nisam uspela...
Recenzije mi ne pomazu pri odluci u kupovini, pre svega, jer svi imamo razlicitu kozu i razlicito reagujemo na proizvode, a isto tako mnoge devojke nisu probale high-end brendove i stoga, koliko god bila dobra recenzija, jednostavno ne mogu da ih uporede sa npr. Mac puderima, a takva jedna recenzija bi meni licno bila "okidač" da probam neki drugi brend. 
Za mene je ta baza, podloga nesto najbitnije od sminke jer ako taj deo ne valja, dzaba vam sve YSL i Chanel senke ovog sveta, jer nikad nece izgledati dobro.
Sve u svemu, ono sto je, ja mislim sigurno je to, da svaka od nas, ukljucujuci i mene, uvek trazi nesto dobro a pristupacno, jer svi znamo koliko su skupi brendovi poput Mac-a i Chanel-a.

E sad da se vratimo na temu!
Aurin Cover me puder sam uzela pre nekih mesec dana, mozda nema ni toliko. Dakle, imala sam toliko vremena da ga testiram i uporedjujem sa Mac Pro Longwear puderom. 
Zaista sam jaaaaako drzala fige da mi se svidi ovaj puder i znate sta - apsolutno je premašio moja ocekivanja!! Od teksture, kolicine koja je potrebna za celo lice, preko prekrivne moci, do trajnosti, apsolutno me je oduševio! Rekla bih da kvalitet opravdava cenu, ali ne mogu jer on kosta nesto vise od 600 din ako se ne varam. On daleko premašuje cenu svojim kvalitetom i apsolutno moze da se poredi sa mnogo skupljim brendovima.



Necu mnogo pricati o samom pakovanju i sastavu jer mislim da je mnogo mojih blogokoleginica ima detaljan opis na svojim blogovima, a ovo je vec predugacak post.
Dakle, dolazi u tubici od 30 ml (standardna militraza za tecne pudere) koja je jako prakticna jer se proizvod moze istisnuti i iskoristiti do kraja. A onda i kada mislite da ste sve potrosile, samo je presecite na pola i voila - imacete proizvoda za jos, manje-vise, nedelju dana. :) U odnosu na Mac staklenu bocicu (iako izgleda elegantnije), ja plus dajem ovoj Aura tubici jer Mac-ov puder nikad ne mogu izvuci do kraja i naravno dosta proizvoda ostane nepovratno zarobljeno u bocici.
Puder je jako kremast i lepo se razmazuje, tako da vam je potrebna jako mala kolicina za celo lice. Otprilike velicine zrna graska. 


*Malo vise nego sto vidite na slici - ovo je bilo samo radi demonstracije :) Izvinjavam se zbog loseg editovanja, radim sve preko telefona.



Moc prekrivanja je apsolutno fenomenalna. Ja sam ga probala preko mladeza na ruci i kompletno ga je prekrio. Dobra vest je da idu hladniji dani i kozi trebaju malo "jaci" puderi koji, na neki nacin, stite kozu od hladnog zimskog vazduha.



Sto se postojanosti tice, prvo moram reci da sam jako zadovoljna jer se ne mrda sa lica satima. U poredjenju sa Mac Pro Longwear puderom, jeste malo slabijeg kvaliteta i lice pocinje da sija posle nekoliko sati, dok sa Mac-ovim nemam taj problem. (Imam kombinovanu kozu i settujem sve sa Ben Nye banana puderom - cisto poredjenja radi da znate da su svi ostali koraci isti). Ali, opet kazem, izuzetno kvalitetan i dugotrajan. Ukoliko idete na neki dogadjaj koji traje ceo dan, samo ponesite papirice za upijanje masnoce i resen problem.

Jedina zamerka koju imam na ovaj puder (ali koja nije toliko relevantna, posto isti problem imaju i Chanel puderi :) ) jeste to da ostavlja tragove na odeci... Npr. ukoliko ste mama malog deteta ili idete na "dejt", imajte na umu da ukoliko se "ocesete" o neciju odecu, ostace trag.
Toga nema sa Mac Pro Longwear puderima.

Ali sem te male zamerke, koja je zaista mizerna, ovo je jedan izuzetan proizvod po izuzetnoj ceni koji toplo preporucujem svakome. Do sada me je mnogo devojaka pitalo koji bi puder preporucila, a koji ne kosta 30 i kusur eura... E pa, drage moje, prestanite da trazite i pravac u Lilly po Cover me puder! Odlican proizvod po odlicnoj ceni - ali to sam vec rekla, cini mi se? :)

Nisam jos probala Refresh me i njihov primer i setting spray, ali su definitivno na mojoj shopping listi. Nadam se da ce, isto kao i Cover me, ispuniti ocekivanja. :)
Sve u svemu, bravo za kompaniju Aura!

Da li ste vi probale neki od ovih proizvoda i kakva su vasa iskustva sa istim?

*Oprostite na lošem kvalitetu slika, do polovine oktobra necu imati fotoaparat, tako da sve slikam telefonom. :/ 

7 comments:

  1. Citala sam dosta recenzija o ovom puderu, ali ti si me kupila, kupujem ga vec danas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Anci! :) I izvini, molim te, na kasnom odgovoru!
      I jesi ga kupila na kraju? Kakvi su utisci? :) <3

      Delete
  2. I ja sam procitala bezbroj recenzija ali ova je prevagnula,samo da pronadjem odgovarajicu boju :-)

    ReplyDelete
  3. Jao, bas mi je drago, hvala puno! :) Javi obavezno kada ga uzmes i testiras! Nadam se da ce ispuniti i tvoja ocekivanja. :) <3

    ReplyDelete
  4. I ja sam citala puno njegovih recenzija i vec je odluceno da cu ga kupiti, cekam samo da potrosim stare :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobra odluka! :) Neces se pokajati sigurno... samo se pazi jer stvara zavisnost, posto je lice savrseno posle nanosenja. :D

      Delete
  5. Aguang which also may be able to asics running shoes sale kick a foot pavement stones, gravel flying as fast as bullets generally tempered glass door Buyetian four centimeters thick, bang. Smash the door, asics shoes sale uk the crowd just kept jumping posture showed stunned, then asked to endless stench, squatting on cheap asics running shoes the ground one by one mad vomit.

    ReplyDelete