Tuesday 9 December 2014

GlamBox Novembar 2014.



Apsolutno svesna cinjenice da je vecina mojih blogokoleginica vec odavno pisala o ovome I iznela svoje pozitivno ili negativno misljenje, osecam da sam duzna da ja iznesem svoje na istu temu.

Ustvari, ne zelim previse da se osvrcem na negativne strane jer mislim da ste dosta citale o tome vec jednostavno da vam pokazem sta sam ja to lepo dobila u kutiji i kakav utisak imam o proizvodima koje sam uspela da isprobam za ovo kratko vreme.



Dakle, da pocnemo.

Kao I prva, oktobarska kutija (o kojoj mozete procitati ovde), i novembarska je stigla u predivnoj roze kutiji. Sadrzaj je upakovan u beli papir I obmotan preslatkom braon trakicom sa belim tufnama I “zapecacen” logoom GlamBox kompanije.



Sto se samih proizvoda tice, ja sam dobila sledece:

1. Uzorak novog Boss parfema “Ma vie” (2 ml) – Nisam preveliki fan uzoraka parfema, ali sa druge strane nije lose imati ovu malu militrazu da mozete da istestirate kako vam odredjeni parfem “stoji” i da li vam odgovara posle par puta koriscenja. Jer mislim da se svakoj od nas desilo da posle testiranja parfema u parfimeriji, kupimo nesto sto zbog cega se kasnije pokajemo jer nam jednostavno ne stoji, a opet znate da nekad tek posle nekoliko koriscenja zavolimo parfem.
Nekako nam se uvuce pod kozu I zavolimo ga za sva vremena. E tu uskacu ovi uzorci koji vam daju priliku da parfem isprobate u vise dana/nedelja i odlucite da li je za vas ili ne. Zato mislim da nije losa ideja da se ponekad nadju kao sastavni deo ove kutije.
Sto se samo parfema tice, cini mi se da je mirisna nota tako lagana i suptilna, da se moze svideti vecini devojaka. Ja nisam dobra u opisivanju parfema, tako da necu ni pokusavati. :) Meni se licno bas svideo, iako ja vise volim “teze” mirise. Ali vi koji volite laganije note i vise dnevne varijante, obavezno probajte ovaj parfem sledeci put kad ste u potrazi za necim novim, jer mislim da Ma vie moze biti pun pogodak. Stvarno divan, “cist” miris, bas za svaku priliku.






2. Badem ulje 30% krema za lice (30 ml) – Hm, ova krema je izazvala dosta polemika medju kupcima GlamBox-a. Devojke su imale zamerke jer je krema namenjena nezi suve koze, a mnogo nas ima masnu ili kombinovanu kozu. Ono sto pise na promo flajeru koji se dobija u kutiji jeste da je zaista namenjena suvoj  i osetljivoj kozi. Ali, takodje, na drugoj strani mozete procitati da je bademovo ulje zahvaljujuci svojim bogatim nutrijentima i svojim karakteristikama, pogodno za negu svih tipova koze. Ubraja se u “laka ulja” koja se brzo upijaju u kozu i ne ostavljaju masni trag.
Naravno, moguce je da je krema zbog drugih sastojaka koje sadrzi, zaista pogodna samo za suvu kozu, ali ja cu vam reci svoje iskustvo jer sam imala priliku da je malo testiram prethodnih par dana.






Dakle, ja imam kombinovanu kozu, suvlju na obrazima, a masniju T zonu. Nista preterano masnu, ali dovoljno da se svrsta u kombinovan tip. Ono sto me je zacudilo i odusevilo kad sam kremu testirala na ruci je to da, osim sto se zaista jako brzo upija u kozu i ima prijatan miris, krema ostavlja blag film na kozi. Ne znam da li cu uspeti da to objasnim recima, ali imate utisak da je zasticena nekim nevidljivim slojem necega.
:) I jos jedna zacudjujuca cinjenica je da koza na tom delu izgleda matirana! To me je navelo da je testiram kao podlogu za sminku, tj. kao dnevnu kremu iako nemam suvu kozu. Zanimalo me je da li ce se taj mat efekat zadrzati tokom dana ili ce upravo zbog bademovog ulja i drugih sastojaka izmastiti kozu jos vise.

Koristila sam je kao podlogu ispod Aura Cover me tecnog pudera (ciju recenziju mozete procitati ovde) upravo zbog toga jer mi koza “prosija” brze ispod njega nego ispod Mac Pro Longwear pudera, tako da je bio idealan za testiranje.
Mogu vam reci da me je prilicno iznenadila cinjenica da ga je krema jako lepo drzala tokom celog dana, cak mi se cini kao da mi se koza sporije mastila zahvaljujuci njoj. Naravno, za neke trajnije rezultate ce trebati jos vremena, ali eto to su prvi utisci koje mogu da vam prenesem.
Zbog toga mislim da i devojke sa masnijom kozu mozda mogu da joj daju sansu, pa da vide kako ce im koza reagovati. Uvek je mozete proslediti sestri, mami, tetki, drugarici, ali predlazem da je pre toga ipak probate.
Mislim da je ovo hladno vreme idealno za testiranje, kada je kozi potrebna dodatna nega i hidratacija, jer (sem ako imate suvu kozu) ovo bi verovatno bila teska krema za letnji period.
Takodje bih volela da cujem misljenja devojaka razlicitih tipova koze, koje su imale priliku da je testiraju. Kakvi su vasi utisci, da li vam odgovara ili ne? Slobodno ostavite komentar jer time mozete pomoci i drugim devojkama pri odluci o kupovini.

Kolicina koju dobijate (30 ml) je vise nego dovoljna da je testirate mesecima, jer je to skoro full-size kolicina, s obzirom da recimo Roc dnevna krema koju koristim ima 40 ml.

*Mozda ce nekome znaciti cinjenica (radi poredjenja) da inace koristim Vichy Idealia za kombinovanu kozu i od polovine oktobra Roc 24 Comfort hydration cream za normalnu do kombinovanu kozu koje su mi super.

3. Yves Rocher sjaj za usne sa ekstraktom maline, mislim da je u boji 41. Kao sto mozete videti, i boja je bas prava boja maline.
:)
Predivan sjaj, lagane teksture, ne spada u one lepljive, vec lepo klizi na usnama, ali se nece razliti van ivice usana. Miris je prijatan, nije moj omiljeni definitivno, ali lep, podseca me na nekakve kolace.
:)
U zavisnosti kako ga nanesete, boja moze biti manje ili vise intenzivna. Na slikama mozete videti kako izgleda kada ga nanesete u 2, 3 sloja gde daje potpunu pokrivenost, mada se i sa jednim premazom dobija lepa boja koja potpuno prekriva usne. 








Jako sam srecna da sam bila medju onima koji su dobili ovaj sjaj, jer znam da je on bio razlog nezadovoljstva mnogih devojaka I stvarno mi je zao da nisu svi dobili ovaj proizvod.
Kao sto sam vec istakla vise puta, u vezi ovoga su devojke bile apsolutno u pravu I razumem njihovu frustraciju, a opet s druge strane, razumem I da je ovo tek druga kutija, kompanija je imala dosta problema u Novembru I verujem da su ucinili sve kako bi Glambox ipak bio isporucen na vreme. Sto se mene tice, oni apsolutno imaju moju 100%-nu podrsku. Da ne ulazim u detalje, jer bih mogla o tome da pisem do sutra, ukratko – divno je imati ovako nesto kod nas posle dugo, dugo vremena. Da, bice boljih I losijih meseci, boljih I manje dobrih proizvoda, kao sto je to svuda u svetu normalno, svi smo razliciti I svi imamo razlicite ukuse, nece nam se uvek svideti ono sto nadjemo u kutiji, ali sam koncept poklanjanja sebi jednog ovakvog iznenadjenja jednom mesecno, meni je apsolutno predivan. Tako da, kome se svidja, svidja, kome ne, nemojte ni da kupujete I gotova stvar. Ako ne volite faktor iznenadjenja (bio on dobar ili los), onda uzmite tih 1300 dinara I idite kupite sebi nesto sto vam zaista treba I svi zadovoljni.
Mi koji volimo pokloncice I da sebe obradujemo jednom mesecno, ovo je idealna stvar.
:)

4. Gerovital
-Plant moisturizing cream (uzorak 2 ml) namenjen devojkama I zenama izmedju 20-45 godina starosti za dnevnu negu koze.
Sa organskim ekstraktom biljke runolista, koji stiti kozu od slobodnih radikala I regenerise je. Ne sadrzi parabene I konzervanse! 




- H3 Evolution moisturizing lift cream (uzorak 2 ml) dnevna krema namenjena devojkama od 30 godina (woohoo J) sadrzi kuglice hijaluronske kiseline I intenzivno hidrira kozu I umanjuje bore u kratkom roku, dok vitamini A, E i C zajedno sa drugim sastojcima, toniraju i stite kozu (tako kaze proizvodjac J).

5. Revlon Style Masters
- Sjaj u spreju za zavrsni glamurozni efekat
(75 ml) sam probala do sad 2 ili 3 puta I bas mi se svidja efekat koji daje. Upravo kao sto I pise, ima anti-frizz efekat, znaci smiruje one antenice koje dobijete feniranjem. :) I daje kosi suptilan sjaj. Mislim da cemo se bas lepo druziti ovaj sprej I ja. :)




- Lak za kosu sa srednjim stepenom ucvrscivanja (75 ml) mi se posebno svidja zbog “rasprsivaca” koji je nalazi na vrhu. Cini mi se kao da bolje usmerava i kontrolise sprej nego standardni lakovi za kosu. I on potvrdjuje ono sto pise na pakovanju. Posto je Budimpesta tek danas videla sunce posle nekih mesec dana :/ , inace je bilo kisovito prethodnih dana, tako da sam imala priliku da ga isprobam, mogu reci da zaista lepo drzi kosu na mestu, a ne zalepi je. Mama mi je dosla u posetu ove nedelje, pa smo uprkos losem vremenu, isle u setnje po gradu. Kosu sam prala neposredno pre izlaska napolje (da, znam da to ne bi trebala da radim), a mislim da vecina vas zna sta to znaci za sveze feniranu kosu. Vlaga u vazduhu je momentalno podigne i dzaba vam sav trud oko feniranja. :/ E pa, to mi se ovog puta nije desilo. Odmah posle feniranja sam naprskala prethodno pomenuti sjaj za kosu, pa posle par minuta i jedan lagan sloj laka za kosu, tako da mi je frizura izdrzala ovo grozno vreme. Ja im dajem ocenu 5+ kao i drugim Revlon proizvodima iz oktobarske kutije (o kojima sam detaljno pisala ovde).



Osim sto su zaista kvalitetni proizvodi, ja obozavam ova pakovanja do 100 ml, jer em sto su zgodna za putovanja, em su idealna i za zenske torbe. Ne znam za vas, ali ja cesto imam naviku da nosim mali lak za kosu u torbi, posebno ako nosim neke pundje ili ako napravim neku laganu dnevnu frizuricu. Cesto napravim tzv. “profil” tapiranjem ili natapiram prednji deo kose ako nosim kosu dignutu u rep, tako da je lak za kosu ovog formata zaista olaksanje i divna stvar za imati u torbi ili autu.

6. Kupon za 20% popusta na Revlon proizvode u online prodavnici VSD trade kao i frizerskom salonu Yound Color u Svetogorskoj 29. u Beogradu.
Eto, sta reci... Ja sam Revlon proizvode za kosu zavolela u oktobarskoj kutiji, nastavljamo ovu divnu ljubav i u novembarskoj, a jos dobijem i kupon od 20% popusta za iste koji cu definitivno iskoristiti do kraja nedelje. Ja sam vise nego srecna!
:)
*Note: Kupon vazi do 15. Decembra tako da pozurite i obradujte sebe ovim fenomenalnim proizvodima dok traje popust. Verujte i meni i mojim dragim blogokoleginicama na rec, necete se razocarati, zaista su odlicni proizvodi.




7. Biodroga Lotus&Science Anti-age day care krema (uzorak 5 ml) – na flajeru koji se dobija u kutiji ne pise za koju starosnu grupu se ova krema preporucuje, ali sam malo istrazila na internetu i saznala da Biodroga ima pre-age i anti-age grupu proizvoda. Pre-age je vise za prevenciju bora, za starosnu grupu 25+, dok je anti-age linija za osobe sa vec postojecim borama (ne pise starosna grupa/granica). Medjutim, ova konkretna krema koju smo dobili u GlamBox-u je na na listi i jedne i druge grupe, tako da sudeci po njihovom sajtu, preporuceno je da je koriste osobe od 25 godina pa navise.
Biodroga spada u visoko kvalitetne I luksuzne proizvode koje bih volela da probam, iako je mozda trenutno izvan moje kupovne moci I iznad cene koju zelim da izdvojim za jednu dnevnu kremu. S obzirom na moje godine, mislim da cu testirati kremu na predelu oko ociju, cela kao i na borama smejalicama, iako nisu preterano izrazene.
Cena full size proizvoda na americkom sajtu iznosi 257 dolara. Da, da...




To bi bilo sve sto se naslo u mojoj kutiji ovog meseca. Uprkos svemu, ja sam jako zadovoljna svojom kutijom, proizvodima i vidim da cu ih definitvno koristiti.
GlamBox je vec otkrio neke od proizvoda koji ce se naci u novogodisnjem, specijalnom Decembarskom izdanju kutije, a to su Eucerin dnevne i nocne kreme i poznati Collistar Talaso Scrub. Kako kazu na njihovoj FB stranici, u svakom GlamBox praznicnom izdanju ce se pronaci i komplet od dva lux mini pakovanja od 20 ml hijaluronske dnevne i nocne Eucerin kreme, kao i uzorak ovog famoznog pilinga, yeeeey!
:)
Ne znam za vas, ali ja jedva cekam!
:)

Ukoliko i vi zelite da porucite svoju Novogodisnju kutiju i obradujete sebe ili vama drage osobe, posetite njihov oficijelni sajt ovde ili FB stranicu ovde , gde mozete dobiti vise informacija o samoj kutiji, a ako ih pratite redovno na FB mozda saznate uskoro i jos neki tajni sastojak praznicne kutije.
:)

Do sledeceg citanja, ostanite nasmejani i pozitivni!

2 comments:

  1. Sjajilo je prekrasno!

    ReplyDelete
  2. Hvala na komentaru! :) Jeste, bas je divno! Mislim da ova boja stoji bukvalno svakome... :)

    ReplyDelete