Thursday 22 January 2015

Novogodisnji GlamBox




Da, znam, prilicno kasnim sa ovim postom, ali praznici, kao i putovanja tokom istih su me sprecili da ga objavim ranije. A i volim da fotografije budu sto kvalitetnije, tako da sam cekala povratak u Budimpestu kako bih sa normalnim aparatom odradila photo session. :) I dalje nisam zadovoljna jer su neke ispale mutne, ali sta je tu je. :)

Dakle, ne bih se ponavaljala i pisala opet o konceptu GlamBox-a, to mozete procitati u oktobarskom postu OVDE ili novembarskom OVDE.
Vecina vas vec zna sve o tome, kao i koji su proizvodi bili deo novogodisnje kutije. Bila je prilicno bogata, sa dosta dobrih i kvalitetnih brendova. Opet, nekome se svidelo, nekome ne. Kao sto sam vec rekla, ja volim i podrzavam celu pricu GlamBox-a, volim element iznenadjenja i do sad sam probala neke zaista dobre proizvode koje sam kasnije i narucila i nastavila da koristim.

Da ne duzim vise, pogledajte sta se naslo u mojoj praznicnoj kutiji!

ProNails set od dva laka, prelepih i meni omiljenih nijansi - prava, jarko crvena i tamno crvena (bordo) nijansa. Na sebi nemaju nikakve oznake - ime ili broj. Dolaze u preslatkoj kutijici sa crnom masnicom, koje im daju dah luksuza. Probala sam tamno crvenu nijansu i apsolutno je prelepa na noktima! Nazalost, zaboravila sam da slikam (prilicno neozbiljno od mene), tako da cu naknadno ubaciti sliku.




Sledeci proizvod je tester Collistar talasso pilinga za telo (40g) koji je, prema recima proizvodjaca, obogaćen aktivnim biljnim ekstraktima koji izbacuju višak vode iz tela, razlaže masne naslage i podstiče detoksikaciju organizma. Licno jako volim Collistar proizvode, smatram da su medju kvalitetnijim na nasem trzistu. Dugo vec nisam nista koristila iz njihovog programa, tako da se radujem testiranju ovog pilinga.





Rosal lip balm u boji Flash Nude - ovom proizvodu sam se bas obradovala i jedva sam cekala da ga otvorim i probam. Danima sam bila strpljiva, jer sam cekala da se vratim u Budimpestu, da ga slikam... tako da kada sam to obavila, bukvalno sam raskomadala pakovanje. :D Da, svesna sam da mu je cena smesna i ako se pitate zasto ga jednostavno nisam kupila pre, ne znam... Verna sam Carmexu vec jako dugo, tako da je ovo bio idealan poklon za mene, da konacno probam i te Rosal balzame. :) Utisci: nega potpuno zadovoljavajuca, boja izgleda divno u pakovanju, ali na mojim usnama uzasno. :/ Samo ostavlja neki cudan i nimalo lep sjaj. Jako mi je zao i potrudicu se da ga potrosim, ali ocekivala sam vise. Ne znam kakve su ostale boje, mozda se nekad odlucim pa kupim ali ovaj je bio razocarenje u pogledu boje.




Zatim, Eucerin kreme - uzorci dnevne i nocne Hyaluron filler kreme (2x20ml). Svi znamo da je Eucerin sinonim za kvalitet, tako da ovde velikih iznenadjenja nema. Nocnu koristim vec neko vreme i bas mi prija. Blag miris i divna tekstura, ne masti lice - vrlo moguce da cu je kupiti u full size pakovanju kada potrosim uzorak.



Nivea In shower Body milk (uzorak 50ml) - kupka i mleko u jednom - velicina uzorka je savrsena za putovanja. Ovaj proizvod sam vec vise puta koristila u full size pakovanju i opet bih ga kupila, tako da vam je sve jasno. Super proizvod!



Uzorci Max Factor pudera - dobra ideja da se probaju razlicite tesksture pudera, kod kuce, a ne u drogerijama gde je svako ispipao bocice i vrlo cesto puderi zbog toga oksidiraju i ne pokazuju realnu teksturu i boju proizvoda... Ali, nazalost, sve boje koje sam dobila su u Golden nijansi koja je presvetla za moje lice :/ tako da cu ih ja proslediti nekome kome ce odgovarati.



I poslednje, su meni dragi proizvodi od Revlona - dva uzorka UniqOne sampona i UniqOne tretmana (o kojima sam pisala vise OVDE i OVDE). Dakle, ko je procitao taj post, zna da sam u tretman vec zaljubljena i planiram da narucim full size pakovanje uz kupon od 20% popusta. A nadam se da ce se i samponi dobro pokazati.




Sledeca dostupna kutija je februarska, koja vec sada moze da se poruci na www.glambox.rs

No comments:

Post a Comment