Saturday 10 January 2015

Revlon Xmas present :) // Revlon Srbija novogodisnji paketic :)



Danasnji post mi je posebno drag i jedva sam cekala da ga napisem i podelim svoje utiske sa vama, jer mislim da je, za nas blogerke, najlepsi osecaj kada pisemo o proizvodima u koje verujemo i u ciji smo se kvalitet uverile puno puta.

Nedavni post sam posvetila upravo Revlon proizvodima koji su se nasli u oktobarskoj GlamBox kutiji (post mozete procitati ovde). Posto je ta kutija upravo stigla pred moj odlazak na more, Revlon proizvodi za kosu su bili jedini, pored Argan ulja, koji su se nasli u mojoj putnoj kozmetickoj torbici.
Da, znam, rizik je poneti na put nesto sto prethodno nikad niste koristile, ali eto ja sam imala srecu jer su se Revlon proizvodi pokazali kao izuzetni. Znate da je na moru nega koze i kose jos zahtevnija, tako da Revlon polozio apsolutno sve testove sto se mene tice.

Posle oktobarske kutije u kojoj sam dobila uzorke Revlon professional Smooth Shapmpoo & Conditioner (koji su apsolutno FANTASTICNI i zamenili su sve moje dotadasnje sampone i balzame), stigao je kupon za 20% popusta na njihove proizvode u novembarskoj GlamBox kutiji koji sam oberucke prihvatila i narucila sampon i balzam u full size pakovanju, samo sam se odlucila za Volume kolekciju (koje trenutno koristim i obozavam isto kao i Smooth liniju). Inace, imala sam nekih problema sa kuponom taj dan, jer ga sajt nije prihvatao i mogu samo da ishvalim njihov tim za podrsku potrosaca (customer service - stvarno ne znam kako je zvanican prevod na srpskom :) ). Bili su fantasticni, odgovorili u rekordnom roku, izvinili se zbog neprijatnosti i ispravili gresku. Zaista, premasili su moja ocekivanja u svakom smislu.

Malo pre nove godine sam bila u kratkoj poseti svojoj porodici u Beogradu i jako sam se radovala jer sam znala da me ceka toliko iscekivani Novogodisnji GlamBox
(o kome sledi poseban post), kada sam saznala da mi je stigao i potpuno neocekivani paketic od VSD Trade kompanije, koja je zvanicni distributer Revlon proizvoda za Srbiju.
Ovom prilikom bih volela da se zahvalim divnoj Masi, koja je pretpostavljam glavni "krivac" za ovaj divan paket. :)
Od srca hvala njoj i divnim ljudima iz VSD Trade-a na ovako lepom poklonu - zaista znate kako da obradujete devojku. :) <3



E sad da predjemo na ono sta se naslo u mom paketicu:

- Sampon i Balzam - ovaj put iz Curly kolekcije (tako da kad i ove isporbam, mogu reci da li i kakve razlike postoje izmedju Curly, Smooth i Volume linije proizvoda)





- UniqOne sprej koji se nasao i u praznicnom GlamBox-u (vec dugo znam za ovaj proizvod i do sad nisam nesto imala zelju da ga probam iako su ga svi hvalili i iskreno sad tek vidim da su bili u pravu jer zaista pravi razliku u finisu kose, tj. frizure - miris koji ostaje u kosi danima da ni ne spominjem - predivno)
- UniqOne Sampon x2 uzorka - jos treba da dodje na red ali jedva cekam da ga isprobam




- Equave dvofazni balzmam koji se ne ispira x2 uzorka - ovaj proizvod sam koristila pre mnoogo godina i jako sam ga volela, tako da nisam mogla da verujem kada sam ga videla u paketu. :) Lep je osecaj opet ugledati proizvode koje ste nekada voleli. :)



- Style Masters lak za kosu i Shine spray (koji su se takodje mogli naci u novembarskoj GlamBox kutiji) - vec sam ih isprobala i definitivno su proizvodi na koje trebate da obratite paznju - sjaj smiri sve "antenice" na kosi i fino je zagladi, dok je lak zaista lagan i ne ulepi kosu kao neki drugi lakovi. Ne bih mogla da kazem koliko cvrsto drzi neke komplikovanije frizure na duzi period, jer to sve zavisi od tipa kose, frizure, duzine kose itd. Svakako ima oznaku "3" sto znaci da spada u neki srednji red sto se jacine/moci drzanja tice.




- divna satenska roze vrecica sa logoom Revlona






Jos jednom veliko hvala Masi i VSD Trade-u koji su me jako obradovali ovi divnim proizvodima. Mora da sam bila dobra u 2014. :)

Da li ste i vi zadovoljni svojim Revlon proizvodima i koji su vasi favoriti?

2 comments:

  1. Nisam još ništa probala ali hoću :) UniqOne mi je prvi na listi!
    Uživaj u svojoj prazničnoj vrećici, baš lep znak pažnje :D L.

    ReplyDelete
  2. Bas jeste, hvala ti puno! :)
    A i meni je UniqOne na vrhu liste... to je sledece sta narucujem od njih. I moram i Smooth kolekciju da narucim, bas mi pomaze pri feniranju kada zelim ravnu kosu. Kiss Lidija! :) :*

    ReplyDelete